Klackarna i taket..


Lördagen blev väldigt lyckad. Jag hade det super kul, och jag så ut som en party princess också, men tyvärr tog jag inga bilder så ingen annan än de som var på paartyt vet hur jag såg ut.. Tråkigt men sant. Jaja..
Vi var hon Fredde från klockan sju, fast vi blev lite sena, eftersom vi väntade på Eve som tog lite längre tid på sig=) Haha.. Hos fredde käkade vi lite wraps och fikade tårta.. Vi var ganska många, typ 21 stycken så det blev ganska mycket surr i lägenheten.. När vi då sen skulle ut så for vi på Devine, ett nytt ute ställe i stan.. Jag trodde det var 20 års gräns så jag funderade inte så mycket, förrän jag såg på dörren, och där stod det 23.. Och de var ganska hårda med legkontrollen så jag trodde det nästan var kört.. Men då pratade Fredrik och Marie med vakterna och sa att vi var ett gäng på typ 20 pers så vi fick gå förbi, utan att visa leg! Haha..
När vi väl var inne så dansade vi tills de stängde, och roligt hade vi, jag slog klackarna i taket och var helt blöt i svett från att dansa.. Men det brydde jag mig inte så mycket om, för jag hade verkligen jätte kul!
När de sedan stängde promenerade vi hem i regnet tog en dusch och hoppade i säng med en flaska vatten vid sidan av sängen.. Sen somnade vi strax före fyra på morgonen:) haha.. Det var ett tag sen jag hade så kul!
Sen igår samlades vi på café Viskan och fikade tillsammans innan vi skilldes åt och alla for hem till sig :)

Jaja, nu ska jag återgå till att plugga!


Tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0