Happi happi happi :)


Jag känner mig så upprymd och glad idag, jag vet inte varför men jag känner mig väldigt uppåt i alla fall.. Och det är ju kul tycker jag, ikväll kommer jag att skämma bort mig själv och Johan, jag har klarat rättskunskapen så det känns bara så himla gött! Det är ju absolut värt att fira, måste bara komma ihåg att jag måste fixa resten med!
En anledning till varför jag är så glad är kanske för att vi ÄNTLIGEN har fått omtapetserat(!) vardagsrummet blev kanon fint, köket blev också rätt fint, och nu håller de på att tapetsera om i sovrummet, eller de har bara hunnit spackla så det håller på att torka nu så de har knallat iväg för att äta frukost.. Om man frågar mig så är de inga direkta hårtarbetande män inte, igår kom de kring kvart över åtta och började spackla sen när klockan var 10 minuter i nio då gick de iväg på frukost, efter drygt en halvtimmes jobb, lite slappt kan jag tycka men men.. Det sjuka var att de kom inte tillbaka förrän klockan var 10, så de kostade på sig en timmes frukost(!) Sen tapetserade de klart i köket och gick på lunch, 11:30.. Haha, som jag sa inte såå hårt arbetande män.. :)
Jag är då på väldigt gott humör, och känner att jag vill göra tusen saker idag, jag vill ner på stan och kolla runt, jag har kommit på en grej jag ska köpa åt min älskling, för i morgon är det dagen D! :) Hihi..


OCh Vicky, jag läste din blogg, jag blev alldeles rörd över det du skrev om Johan! Så rörd att jag fick gåshud :)
Love you Darling!

Och på allt detta saknar jag min lilla söta Älskling!<3

Nu ska jag ta och se färdigt mitt favvo program, eller i alla fall morgon favvo, Vakna! Med the voice..


Tjiiing!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Vakna! Med The Voice sög ju... ;-) Lite spänd på att se hur det blev i läggan efter omtapetseringen. Måste jag komma och hälsa på igen nu kanske... Kan jag få ha Freddan och den stora soffan igen då? ;-) Ha det bra!

2009-10-25 @ 21:27:55
URL: http://oslovicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0