Bilder...


Ska snart knalla iväg till ICA Maxi och posta ett viiiiktigt brev åt Johan, han sa att jag MÅSTE posta det där, han ska minsann inte posta det i någon vanlig brevlåda.. Jahapp, så jag lovade att jag skulle gå dit och posta det.. Och han sa innan han for på morgon, du kan väl köpa något gott till oss ikväll, och det kan han räkna med! Jag ska köpa GOODIS och chips, är grymt sugen på sour creame union, de bästa chipsen ever och jag har inte ätit dem på gaarn länge!! Hihi..

Jag var ju igår iväg med Eve och Kristin och två till till en liten affär i gånghester och kollade på scrapbooking grejer.. Och Shhhit så mycket prylar hon hade! Jag gick runt som i en dimma och tittade, och pekade det där och det och det vill jag ha!! Jag hittade jätte mycket grejer, men priserna var kanske inte det lägsta upptäckte jag senare när jag började titta ordentligt.. Men men, jag köpte lite grejer i alla fall..


Lite papper i fina färger, lite glitter- vitt silvrigt och moss grönt. Stickers och 3 kuvert plus såna där Klister kuddar :)

Sen förra helgen var det ju Marknad här i Borås, hittade massvis med grejer som kan kan använda till mitt scapbookande :)


Det är en massa klistermärken,- änglar,julmotiv, älvor,nalle puh, bebis grejs och ett sett med lite julkort och sånt smått och gott :)



Måste strax gå iväg till Maxi med det där brevet, men jag kanske måste äta något innan!? Hmm, jaja.. Här kommer en bild på min nya hår färggggg..  :)





Inte illa va!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0