två dagar, mycket has been going on.. :)


Det är två dagar jag skrev senast. Det har hunnit hända en del sen dess, har köpt en Grrrrrymt fin vinter jacka i tisdags, en brun blev det och den sista i min storlek så jag hade ju väldigt tur :) tihi.. får lägga upp någon blid här snart.. den gamla jackan ska jag nog kasta för den har börjat bli lite sliten och så.. Sen igår så bakade jag en tårta till Fredrik eftersom han fyllde 25 ;) Det blev en schwarzwald tårta a al Veronica :) utan nötter och laktos fri! Super god var den så jag är väldigt nöjd. 
Och jag knatar på och pluggar så gott det går, men det är lite jobbigt och lite trist.. Men jag måste ju så.. det är bara att bita ihop..

Johans syster skulle ha kommit på besök idag men hon har blivit sjuk så då kan han inte, och det är ju trist hade sett framemot att ha henne hos oss på besök i helgen när vi ska på födelsedags fest hos Fredrik.. Men men man kan ju inte rå för att man blir sjuk.. Och jag vet inte ens vad jag ska ha på mig!!! Jag vet aldrig det..! Vad det känns jobbigt.. Jag har kanske något av de nya som jag har köpt, har ju köpt snygga leggings på Rut M.fl! :) Ikväll ska jag och Eve på mingelkväll hos en kvinna som har en scrapbooking affär! kommer att bli gör skoj!!

jaja, nu ska jag ta och göra något vettigt!
Och kanske jag har en överrasking åt johan då han kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0