'Couse it will be!


Jag har lite grejer på G men det är lite svårt och lite krångligt.. Vi får se hur det går, kanske jag skulle ta och ringa och prata med mamma och pappa och höra vad hon/han tycker, de har alltid något svar när jag är rådlös..
Vicky är alltid, och har alltid varit till stor hjälp så hon har uppmuntrat mig så det kanske ändå blir som jag har tänkt, då behöver jag inte bekymra mig för att det inte blir speciellt,
'Couse it will be!
Nu kan jag återgå till att plugga i lugn och ro när jag har en liten plan utstakad..
Det jobbiga är att jag måste hålla det hemligt, ojoj.. Hoho..

Jaja måste jag sluta skriva och börja plugga..


Tjiiing!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0