100 000 dollar...



Jag ligger i soffan och är vääääldigt trött, vet inte varför för jag gick och lade mig (som vanligt) före Johan skulle så stort ligga och läsa men det blev inte många sidor kan jag ju säga..
Slog som vanligt på Tv:n när jag vaknade, det har blivit lite av ett tvång att se Vakna med the voice varje morgon, så jag försöker stiga upp vid åtta så att jag hinner se en timme ungefär.. Har suttit nu och skrattat ganska mycket.. Det är bara för sjukt hur alla, ALLA pratar om Anna Anka, det var det sista avsnittet av Hollywood fruar igår och det kändes lite trist, för de är ju alla tre rätt roliga, förrutom att alla i Sverige gastar all uppmärksamhet på Anna.. De ska väl visa ett extra avsnitt nästa vecka, då blir det mer sånt som de inte har tagit med i de tidigare avsnitten som de kommer att visa.. Men hur blir det med det där, läste i aftonbladet för typ en vecka sen att Anna Anka har kräft att hon ska ha 100 000 dollar om de ska göra ett till avsnitt, i och med att de har bara kontrakt om 4 avsnitt.. Jaja, det är så mycket svammel........

Snart är det breakfast time, så då ska jag äta lite.. Sen kanske jag tar och promenerar ner till stan till statsbiblioteket och hämtar en bok som jag har ställt mig i kö på.. Men vi får se, kanske jag sätter mig och pluggar istället. vi får se, kan ju vara skönt med en promis :)

Senare idag har jag tänkt göra en kupp... Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0