Plopp vs. Center


Åhh, vad jag blev sugen på Plopp! Sitter och pluggar och samtidigt har jag igång TVn på kanal 5, och de visar Vakna! med the Voice och Josefin gjorde alldeles nyss godis test, och denna gång var det mellan Center och Plopp, och självklart var det inga problem att skilja dem åt :) Och plopp var ju självklart den godaste! Hihi.. Men problemet är att jag nu blev super sugen på Plopp... Åhhh, och jag har en bit till affären också.. Men jag ska väl på en promenad vid lunch så jag kanske går förbi MAXI.... Hihi..

Neej, nu måste jag fortsätta med mitt pluggande, PEPP PEPP PEPP! :)



Tjiiing!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag tror jag föredrar Center faktiskt. :o)

2009-11-14 @ 16:15:57
URL: http://oslovicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0