Not to bad..


jag måste ju säga att denna helg inte har varit fy skam, på fredag var vi och åt tacomiddag hos Eve och där satt vi och sedan spelade spel fram till halv ett då vi alla tyckte att det var dags att bryta upp.. Sen igår sov vi ganska länge Johan och jag.. Vi gjorde inte så mycket under dan, han var på gymet och då passade jag på och pluggade lite och läste min bok som jag håller på att läsa.. sen så drog vi iväg till MAXI och handlade lite middag. Sen låg vi i soffan och myste jag hann till och med somna av en liten stund.. Eftersom vi hade bokat biljetter till den nya filmen 2012, så var jag ganska laddad för den 2 h 40 min långa filmen. och jag kan säga så här att jag vart inte alls besviken, jag gillade den verkligen.. Så jag förstår inte varför den har fått så dålig kritik, för den var verkligen bra, det hände saker hela tiden och det bästa, Johan somnade inte(!) haha, så det är mycket positivt.. tycker jag i alla fall.
Sen idag höll vi båda på att dö av tristess, vi hade inget att göra, så jag föreslog att vi skulle fara till Knalleland, vilket vi också gjorde, där fördriver man mycket tid och det är kul att gå ut och in i affärer, även om man inte handlar :)


Ikväll ska vi bara ta det lugnt och Njuta av den här söndagens slut, för nästa söndag kommer jag inte att vara här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0