Måste ÅKA.... :(


Jaha, Då bär det snart av till Överkalix och Norrland.. JAG VILL INTE FARA!! Åhhh, jag har en stor klump i magen, jag vill fara men ändå inte......... Det ska bli roligt att träffa alla, men jag får inte se Johan förrän på en månad! Usch, jag vill inte åka, hade det handlat om en eller två veckor hade jag inte sagt något men det blir heeeeela December och till början på januari.. Jaja, Jag får träffa alla där hemma som går och längtar efter mig och det känns super, vi ska ta igen det vi missat och jag vill vara ute i den friska luften och dricka vårt goda vatten det har jag saknat jätte mycket, här är det som att dricka vattet från bassängen i ett badhus, så äckligt är det.. tänkte att jag skulle ta och lägga upp lite bilder på mitt hem, så att ni förstår varför jag inte vill lämna mitt fina hem och min Älskade Älskling! <3

En liten del av hallen :)







Vardagsrummet från lite olika vinklar, har tyvärr inte fått upp tavlorna
på väggarna så det är fortfarande lite tomt..






Och här är vårt mysiga kök, I LOVE IT! :)

Något mer rum får ni inte se, för sovrummet ser ut som ett bomb nedslag :)
haha..


NU MÅSTE jag skynda iväg, har en del kvar att göra...

Tjiiing!
Next time I write I'm far far away...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0