Lilla ÖKX..


Jaha, då var man här då, i lilla Överkalix, och hemma hos mamma och pappa..

Pappa, Josefine och Rikard kom och hämta mig på Kallax, men eftersom de (personalen i cityairline) hade pajat min väska så gick vi till reklamations disken, och jag ska få gå och köpa en nyväska, för max 100 euro så då ska jag köpa mig en riktigt bra väska, och en rosa! :) hihi..
SÅ när vi hade gjort det så hoppade vi i bilen och skyndade hem och fort gick det tyckte jag och så sviiiich så var vi hemma.. och när vi kom ner för vägen till gården så såg jag att mammas bil stod på uppfarten (hon skulle ha jobbat idag) och då blev jag orolig och trodde att något hade hänt, men hon hade gjort en kupp mot mig, hon hade lurat mig och tagit semester och sen inte talat om det.. Och det var ju så kul, jag blev jätte glad och hon gjorde det bara för att jag skulle komma! Underbart :)
Sen så hade hon gjort pizza och hemmagjord pizza sallad.. MUMS var det! Men gladast av alla var nog Mikaela, ojoj vad hon var/är glad...

Klockan är mycket och jag har varit igång hela dan så jag känner mig ganska mör i kroppen..


En låt som får mig verkligen att tänka på min Älskling i Borås... 

Sabaton - Purple Heart

Han brukar lyssna på den så, of course it brings my thoughts to him when I hear it... :)

Tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0