Härligt med Fredag..


Härligt härligt nu är det fredag och det blir skönt med helg.. Men, min älskling far iväg till Israel i dag och kommer inte hem förrän nästa söndag, de åker från norge så då blir han borta två extra dagar.. Så vi kommer inte att höras på över en vecka... Huhu.. OCh jag som saknar honom och längtar hem så förskräckligt.. Den här veckan har nästan känts som en hel månad.. Men snart får vi ses, på ungefär 3 veckor! :)
Men ikväll blir jag kvar i Kalix, ska till en kompis som jag inte har träffat/umgåtts med på super länge och vi ska kolla idol och ha det mysigt.. Ska nog sova där också :)

Neej, nu måste jag gå, ska ta och lägga mig i soffan och vila ett tag..
Ha det gött..




Tjiiiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0