Förkyld, lycklig och förvirrad....


Jag känner mig väldigt förvirrad, när man inte har haft dator på ungefär två veckor blir man lite handikappad.. Så när jag gick på min kära bloglovin och började ränsa bort en massa blogginlägg så läser jag att Vicky, min Vicky skulle komma hem i går kväll, fem minuter i tolv.. Och det dyker upp tusen frågor i mitt huvud, vad här hänt, varför och allt möjligt...? Jag försökte ringa till henne men hon svarade inte, det är kanske förståeligt, hon kom ju hem så sent igår, men i alla fall, jag vill ha svar, på en gång..
Annars är det bra med allt, förrutom att man här gått och dragit på sig en jäkla förkylning.. och veckans höjd punkt på denna vecka är: EWA ÄR HÄR MED DANNE PÅ BESÖK HOS OSS! Och jag är jätte glad..:)

Och en annan sak är också en höjdpunkt på denna vecka, det är att Veronica har skaffat sig ett par rosa nike skor! Hihi.. NU kan jag klara av precis vad som helst, för med de skorna på fötterna är allt möjligt :)
Idag är det fredag, vilket betyder att Johan är hemma heeela helgen, alltså inget jobb att fundera över! Lycklig,lycklig och mera lycklig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0