Attans bananer


Det kan bara inte vara sant! Det ringde här tidigare, och vet ni, jag fick ett Jobb erbjudande! Super kul, om det inte vore för att jag drar Norrut på fredag... Bläääääää...
Jag hade haft ett vik framtill jullovet som elev assistent, och det hade ju varit jätte roligt men neej jag var tvungen att tacka nej :(
Men vi pratade lite, och hon skrev upp mig på Vikarie listan och skulle (förhoppningsvis) höra av sig i Januari, efter Jul och det.. SÅ, hoppas hoppas det blir av.. :)

Nu har jag i alla fall kommit hem efter att ha varit på klappjakt, och nu ska jag plugga fast jag är sjuuuuukt trött, jag sömnade i bussen och det tar bara 15 minuter att åka hem..



Tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0