Så tomt, så ensamt..


Jag har sovit i min egen säng för första gången på nästan två månader.. Hade för det första väldigt svårt att somna när jag väl kom i säng efter att ha kommit hem efter tolv i natt.. Alla var väldigt glada att se mig, och jag att se dem.. Men jag vet vart jag mest av allt vill vara just nu.. Men det kändes så tomt i sängen, så ensamt, ingen Johan som frågar försiktigt om jag inte kan klösa hans rygg en stund innan vi somnar.. Åhh, det var kallt och alldeles för mycket utrymme för att det ska kännas okej.. Jag längtar helt enkelt tillbaka till Johan i Borås!
Men annars har det varit roligt att komma hem, alla var så glada att se mig och det känns ju kul.. JAg har även hunnit vara en sväng till Ewa och vi surrade som vanligt om en massa och hade det allmänt trevligt..
Nu sitter jag i kalix, har varit och skjutsa mamma och mina mostrar till min andra moster för de ska ha "syster träff", så då ska jag vänta på dem, men jag tror jag ska dra ner på stan och köpa nå karra och gotta ner mig i soffan:)


Byee byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0