........................


Livet är för kort för att glömmas bort...

Hjälp dem i din närhet på det bästa sätt du kan, det behöver inte vara mycket, bara att få prata av sig lite gör mycket:)


Åhh, jag gillar verkligen att hjälpa andra människor, alltså hjälpa dem att hjälpa sig själv.. Jag blir otroligt lycklig då.. det är nod därför somjag har valt den linje som jag valt, för det är med människor jag vill jobba med..

Har haft hembesök idag, det är lika intressant som vanligt, och väldigt roligt tycker jag.. Och v'ädret har varit fint, soligt och varmt, det känns verkligen som att sommaren är påväg:) Håller på med projekt arbetet, men det är inte lätt när det är så fint väder ute.. Haha,,

Jaja, nu ska jag dra..

byee byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0