Babbelmaja


Jag har varit mycket lat och frånvarande på sistone, jag har inte hunnit kolla mailen på flera dagar och nu har jag typ 70 medelanden i in korgen och sist jag tömde så hade jag bara ett par enstaka.. Hoho.. weird weird.. Jag har inte ens hunnit/idas blogga, jag har inte haft något att säga och har antagligen inte mycket mer att förtälja just nu heller men de som känner mig vet att jag av någon anledning alltid har något svammel att surra om.. särskilt Vicky, hon vet verkligen vilken babbelmaja jag är:) Haha..

Men men, ska kanske ta och uppdatera vad som har hänt på sistone..
för det första så har jag då börjat min praktik här i överkalix, som är både rolig och ibland lite långsam när det inte finns så mycket att göra (en sån dag har det varit idag, dödsjobbigt kan jag tala om att det var)..
Sen så har våren kommit och solen lyser så gott som dygnet runt, vilket är både bra och dåligt, det som är bra är att det inte blir så där otäckt mörkt som det blir på vintern, och det dåliga är att det är så ljust när man ska sova och när man vaknar..
Och så fyllde jag 20 i lördags, först så firade familjen mig i kalix på fredag och sen på lördag så hade jag ett litet party här hemma där jag bjöd på mat och tårta och annat gott.. Vi hade super kul och det kommer att alltid vara en dag som jag kommer att minnas, mitt lilla 80-tals party:):) Hihi..
Sen så har det inte hänt så mycket mer...
Eller, kanske en och annan lite plan kan finnas instoppad i jackärmen, men det är inget som jag kommer att berätta om.. Inte än i alla fall.. Man vill ju vara säker på hur det blir innan man berättar det för en massa folk.. Eller hur!?! ;)

Jaja, nu sitter jag och väntar på att min älskling Johan ska ringa eller komma till datorn så att jag får berätta om mina nya springskor, super bra pris, och de var både sköna och fina vad mer kan man önska sig!??! =)

Nu har jag inte tid att sitta här längre..

Byee byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0