vart tog vårsolen vägeN?


jag trodde stenhårt på att det nu snart skulle ta och bli vår för det har varit kätte härligt väder i flera dagar med massor av sol, men när jag slog upp ögonen på morgon så blåste det och snöade för fullt.. Hnnn.. Jag längtar så tills Vi åker till Kreta till värmen, för där är det varmt och härligt, och då kvittar det hur det kommer att vara under hela sommaren.. eller egentligen inte för fint väder det vill jag ha..

Men men. Jag har pratade med Vicky för något tag sen och vi ska väl fara ut och promenera i snöstormen=) Mysigt värre.. Haha.. sen så skulle vi se någon film eller något.. Alltså ha det allmänt trevligt=) Tihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0