Mjöl över hela köket:)


Nu har jag bakat Bullar, Jag är mjölig över hela mig, som jag alltid brukar vara när jag bakar, hur jag än anstränger mig så lortar jag ner mig, OCH hela köket till på köpet, det är mjöl och grejer överallt så när jag väl är f'ärdig med bakandet så återstår det att städa bort allt som man har tagit fram, men det är så svårt att veta vart man ska börja, så jag brukar plocka lite här, och lite där och tillslut så har man fått bort allt..

Få se då, vad ska man hitta på att göra nu då???? Hmmmm.. Johan pratade om att han skulle sluta tidigare, eller i alla fall försöka.. så vi får se om det blir nå tidigare, en kompis skulle komma med tåget vid fyra så vi ska gå och möta upp honom.. och före det skulle vi vara på stan tror jag:) Hihi...klockan är typ 13:05 och här sitter jag i mjölkläder och glor.. Haha.. jag borde gå och fixa till mig kanske:) Hihi..


Byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0