Lilla söta mormor.


Mmmm, allt känns så sjukt overkligt, jag stressar och tvättar bråkar med mina läxor och försöker att tänka positivt.. Även små djuren ska ha sin bit av mig, när jag inte "ser" dem så sätter de sig i knät eller hoppar upp och sätter sig på mina papper.. De är för gulliga.. och så har man ju en hund som också kräver att man ska gosa med honom, annars har han legat så nära mina fötter som det går att ligga.. Jaaa, vad ska jag säga, JAG KOMMER SAKNA DEM!! Hoho.. Jaja.. Jag har nyss (läs för en stund sen) kommit hem från min söta lilla mormor, som bjöd mig på middag och sa att det är inget speciellt, bara potatis och lite fläskkorv (som förövrigt aldrig har smakat bättre, jag är nämligen inget fan av fläskkorv) och lite köttfärslimpa som hade lämnats från gårdagens middag.. det var jätte gott i alla fall, det behöver inte vara så avancerat:) Tihi.. Sen så satt vi och pratade ett bra tag, om en massa folk som jag tydligen är släkt med.. Men som jag är så vet jag ju typ vem ingen är.. Och jag bor ju ändå här, i överkalix där typ alla vet vem alla är.. Men inte Jag(!), jag håller inte koll på någon som jag inte känner, och knappt det. jag vet vem mina vänner är och min familj och lite strö folk så där och det är jag helt nöjd med..  Men i alla fall, och innan jag for så blev hon så där ängslig och sa: - Jag har så tänkt att du måste vara försiktig när du nu far, för man vet inte vad det är för människor som finns.. Och så får du inte vara ute ensammen om kvällarna, för jag vill inte att det händer något med dig.. Ojoj, lilla söta mormor, hon tänker då på alla det säger jag då bara..

Men men, nu ska jag snaska karra och mysa ner mig i soffan.. och jag ska nog gå och göra upp eld så att det blir varmt och skönt i natt i stor huset här som jag är alldeles ensam i... Vilken tur att jag har hunden och katterna som skyddar mig=) Tihi..



P.S I Love You

Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha,somom katterna och Benjie kan skydda dig!!:P hahah.

2009-03-20 @ 08:53:22
URL: http://josefinekarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0