svårt att förstå!?


Det värsta jag vet med att vara sjuk är denna orkeslöshet, jag blir så arg när jag inte orkar göra något.. Och, det passar aldrig att bli sjuk heller, jag har inte TID!! Är det svårt för vår modernatur att förstå att jag har  ingen tid över för sjukdomar!? Hmmmm!! Jag har så grymt mycket att göra, bara till på onsdag har jag bestämt att hela psykiatrin ska vara data skriven och inlämnad.. Woh, det ska gå, har jag bestämt mig för det så ska jag klara det.. Sen ska jag rejsa igenom alla frågorna i miljöterapin, och med den ska jag vara färdig till och med v 12 TORSDAG!! Påminn mig om det är ni snäll ni som är min goá vänner och vet att lilla jag har en förmåga att skjuta upp saker eftersom jag har mycket annat att tänka på förrutom skolan..
Men nu ska jag gå, jag och Mamma och lilla Mikaela ska åka till Morjärv och gå på GK's, det är typ år och dar sedan vi var dit senast, kanske man hittar sig något:):) Tihi..

Och, idag är det bara 6 dagar kvar!! tihihihihihi..

Jaja, NU går jag hej då:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0