sov morgon=)


Ledsen, jag vet att det är länge sen jag skrev, eller det är snart en vecka sen, but anyway... Jag har haft fullt upp och inte orkat sitta vid datorn när man kommit hem från praktiken, jag har varit helt slut och bara velat sova och sova och mera sova... (fråga Johan :) ) Haha.. Men nu är det i alla fall helg, jag behöver inte vara där i morgon eftersom min handledare är ledig:):) Hihihi.. Sov morgon sov morgon!! Tjiihooo..
Men det finns mycket annat jag har tänkt att göra, jag har planer på att baka bullar i morgon, Johans kompis(ar?) kommer i morgon så jag tänkte ta och baka lite;) det låter väl trevligt, eller hur!? =) Hihihi.

Nee, nu ska jag gå och hitta på något vettigt:)
Men ha det gött!!!

Byeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0