snyggbulla=)


Detta har jag ju verkligen lyckats riktigt bra med alltså, har gått och skaffat min typ öroninflamation!(!!!) Hur i hela världen kunde det gå till.. Jaja, jag har då sovit väldigt dåligt i natt kan jag tala om, så jag ber så mycket om ursäkt om det är mycket stavfel och grejer för hjärnan hänger inte riktigt med liksom..

Nu är det BARA 7 dagar kvar tills min älskling är hemma :) Tihi..

Jag fick ett sms av vicky här tidigare och jag ville bara dö av skratt.. Haha.. så här stod det:
-"Jo från tisdag till fredag snyggbulla! Jag vill ha sex med dig"
Kul var det då..
Nee, nu ska jag gå och vila en stund tror jag, ska först ta ut sängkläderna från tvätt maskinen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0