Lite på lyset:)


Tusan vad kul vi hade det igår hos Mikaela, vi surrade och svammlade som faan:) Och så drack vi också en del, och det var väldigt trevligt.. Jag ska senare lägga upp någon bild och visa hur fina mina vänner var den kvällen, men jag har råkat glömma kameran hos Mikaela, men det löser sig nog. Haha..
vi vart ju som vanligt lite på lyset, vissa lite mer än andra men huvudsaken var ju att ha kul, och gissa om vi hade det då?! Joo, super!! Sen så var vi ju ut på Valhall och dansade och så, men det var typ sjukt mycket folk så det var lite svårt att dansa.. Men i alla fall, vi hade kul..

Nu ska jag följa Johans ordination och gå ut på verandan och ta mig lite frisk luft och bli lite piggare =)
Och sen ska jag slappa på soffan med min godis påse och försöka komma på vad jag ska äta till middag=)

Ps. I Love You<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0