Lätt som en plätt?!


 Jaha, så var det måndag igen och helgen är slut och en ny vecka tar sin början... Jag ville ta och lägga upp lite bilder som jag har fotat i helgen, och jag har för övrigt glömt min kabel till kameran hemma så jag tänkte att jag skulle plocka ur minneskortet och mata in det i datan, det låter ju lätt som en plätt men så enkelt var det inte, för det första så satt det ett minnes kort fast innuti minnenskort grejen, Hmmmm undra vem som har petat in det lite för långt, så där på fyllan... Hmmm :P haha... jaja, men jag började i alla fall att försöka pilla ut det, och till slut efter mycket om och men i ca 1 timme så fick jag ut det, och då glad som jag var tog jag och satte dit mitt eget, PÅ RÄTT SÄTT, alltså jag körde inte in den allt vad det gick så att det fastnade neej jag tryckte försiktigt in det....... Meeeeen, det hände ju inget!!!! Hur tuuusan är det man gör??! jag har suttit nu hur länge som helst och tjorvat fram och tillbaka och klicka här och klicka där men det händer lik förbannat ingenting... Är det någon som är mer teknisk och kunnigare på datorer som kan tala om för mig hur det funkar så vore jag enormt tacksam...!!! Men, eftersom inte Johan svarar i telefonen så ska ju nu ta och ringa en annan, för hon kan nog detta, hoppas jag.. Annars får vem som helst gärna hjälpa mig!!!

Nu måste jag gå, ha´re gött=)

Byeee

Kommentarer
Postat av: Vicky

Orkar inte skriva ett sms så skriver här istället. Du borde veta, vid det här laget att du kan ringa mig NÄR som helst även om klockan är mitt i natten, eller 5 på morgon (dock vet jag inte om jag svarar 5 på morgonen.. men du vet vad jag menar!) Okey?



2009-03-30 @ 15:25:26
URL: http://wiktoriaengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0