inprogramerad väckarklocka??


Träningsvärk i axlarna och super trött, hade det kunnat vara jobbigare att vakna på morgonen med det hängande över en??
Åhh, och jag har visst programerat in en väckarklocka i skallen för jag vaknar alltid en halvtimme före väckarklockan på telefonen ringer numera. Det är väldigt jobbigt..
Och nu håller jag på och bränner en bra skiva (hoppas jag i alla fall att det är) men det är inte så lätt att hitta låtar när man inte är sån som lägger låt titlarna på minnet, jag minns oftast en bit utav texten eller så vet jag precis vilken det är när jag hör den, lite baklänges kanske men sån är jag:D Haha..
Men men, klockan är mycket, det är dags att jag tar och gör något vettigt ett tag nu..

Idag: 2 dagar kvar!! Tihihihiihihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0