hoppas det går bättre i morgon..


Jaha, jag tänkte vara duktig och stiga upp tidigt för att plugga, men HAHA där fick jag mig, jag har legat och dragit mig i sängen typ en timme och gud vad skönt det var.. Men, nu måste det bli skärpning hära, ska det bli som jag har tänkt så får jag lov att skynda på lite. Nu har jag i alla fall nästan blivit frisk, jag mår fortfarande lite dåligt men sånt får man ta.. Hoho..
Jaja, kanske man skulle ta och klä sig lite och sånt.. Hmmm...

Och, en annan sak, Skellefteå förlorade igår... Dåligt dåligt.. Jaja, jag får ju hoppas att det ska gå bättre i morgon, för nu har Linköping vunnit två raka segrar efter varandra..

Nu ska jag gå.. Ses senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0