HJÄLP!


Jisses vad jag har mycket att göra den här veckan, och ändå tyckte jag att jag kunde få sov morgon på morron, jag var med fredrik till bussen och sen gick jag upp och lade mig igen när jag kom hem. Gött var det, men borde jag ha gjort det?? Jaja, gjort är gjort, man kan inte göra så mycket åt det nu i alla fall. Jaa, som jag sa så har jag mycket att göra den här veckan, jag ska plugga som en TOK! måste bli färdig känner jag... Sen så måste jag få tag i en person från min andra praktik plats och stämma träff med henne i denna vecka, eftersom jag åker ner till Borås på fredag och börjar min praktik där nere på Måndag(!) Sen så vill jag hinna till kalix en sväng för att träffa alla där innan jag åker... Och på allt detta så måste jag Packa!! och Tvätta kläder.. Hoho, jag får magsår att tänka på allt det.. Plus att jag ska försöka klämma in och kanske hitta på något med Vicky.. Och Jennifer ville gå och ta en fika om jag kommer till kalix.. och Ewa vill jag också hinna träffa en sista gång innan jag åker... HJÄLP! vad ska jag göra, hur ska jag hinna med allt!!!?????

För övrigt så är jag väldigt lycklig.. Bara så ni vet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0