Hittade ett slott...


Åhh, villken härligt dag! Hihi, den har varit super måste jag säga. Idag har vi varit iväg till Göteborg(!), och med vi så menar jag Johan, Camilla och jag;) Haha. I alla fall, och det har varit kanon fint väder, solen har skinit hela dan och det är verkligen så fint som alla säger att Götet är! Det var sjukt mysigt och fint! helt otroligt, jag vill dit igen! Och dessutom, så hittade jag mig ett slott det var en bit ifrån där vi parkerade, super fint (men inte så stort) och det hade ett torn också!! Hihi, jag blev kär i det på en gång!
Men gissa om jag hade ont i fötterna när vi skulle fara, det var jätte jobbigt att gå med så ont i fötterna, men måste man så måste man.. Haha, det är i alla fall skönt att vara tillbaka i Johans lilla "hus", och jag vet till nästa gång att det blir Gympa dojjorna som åker på om vi ska till Göteborg igen:)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Fuskis,jag vill oxå till gb!!:PP

2009-03-22 @ 13:18:50
URL: http://josefinekarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0