barnsligt kul


Vad vi har haft det roligt ikväll, barnsligt kul måste jag säga..
Vi, alltså, jag, Mikaela, Vicky, Saga och den Afrikanska tjejen har varit till Lappberget och åkt pulka, kälke och madrass, och haft hur kul som helst! Vi har rullat runt i snön, åkt in i skogen, Saga och tjejen från Afrika lyckades till och med träffa ett träd, hahaha vad kul :D Jag och vicky, gjorde upp eld i kåtan, och satt där länge och bara mös, vi hade det hur mysigt som helst, så korvarna och lite coca cola satte bara pricken på I:et (men vicky hade glömt sin nedra ketchup så hon var lite missnöjd där i början men det gick över när hon smakat på korvarna som jag grillat :) )..
Efter det satte vi oss i bilen och drog iväg hem, och jag sa åt Vicky när vi satte oss i Bilen "Gissa vem som kommer somna..!?" Haha.. och självklart var det Lilla Mikaela, åhh hon var så söt och så duktig hela kvällen.. Lilla gumman min:) tihi..
Men men, nu ska jag gå och sova..
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0