Inte ens när jag blir gammal och senil...


Sitter här och trycker i mig min frukost.. det är mindre än en timme kvar tills jag ska fara till bränna och fixa en grej och sedan plocka upp mormor.. Efter det bär det av till kalix, till Ronny och hans student.. tänk att det var jag förra året, tänk! Vilken tid det var, det kommer jag aldrig att glömma inte ens när jag blir gammal och senil:) Hihi..
Och det är ett under att jag har hittat vad jag ska ha på mig, och det gjorde jag direkt när jag öppnade garderoben och började rota bland alla mina kläder:) det blev min skjort klänning, den är super söt och passar till detta tillfälle så jag är nöjd..
Jaja, men nu har jag inte tid att skriva något mer, måste rusa har mycket att göra.. bråttom bråttom:)

Byee byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0