Endast två dagar...


Nu har jag endast två dagar kvar av detta skolår, i morgon en dag på praktiken och på onsdag en dag på skolan.. Det känns göööör skönt.. och så kommer johan snart hem också så allt känns toppen toppen liksom:) Tihi..
Men jag blir så arg, mina nya linser har inte kommit än och jag blir så förbannad.. Ojoj, jag behöver ju dem nu nu nu! det är jobbigt att gå omkring i glasögonen och sen när jag ska någonstans så måste jag stoppa i linserna, en som är på tok för svag och en vanlig. Not a good combination... Jeo jeo, men nu ska jag gå.. blir att fasta på middan idag, det är fiskbullar och alla som känner mig vet vad jag tycker om det........ HAHA..

Byee Byeee

Kommentarer
Postat av: Josefine

VAA FAAN!! JAG VILL JU OXÅ HA FISKBULLAR!!!!!!!!!

2009-06-08 @ 21:06:58
URL: http://josefinekarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0