Det känns otroligt underbart!


Idag är det en grå och trist dag, det regnar och har gått åska och jag vill bara krypa ner under en skön filt och somna och drömma mig 140 mil bort.. Men även om den här dagen är grå och trist så finns det lite ljus som tittar fram bland de gråa molnen, idag är det bara en månad, exakt en månad kvar tills Min Johan kommer hem.. Åhhhhh, jag hoppas att tiden ska gå fort.. har bara en vecka kvar av skolan innan sommarlovet och sommar jobbet.. och då kommer tiden att bara susa iväg.. Hihi.. Det känns otroligt underbart! Jag kan knappt tro det...

Men nu ska jag gå och se vad hundarna skäller åt, om det är bara regnet och vinden eller om det är något annat.... Hmm.. Haha..!


Byee Byee

Kommentarer
Postat av: Josefine

har du sett min snygga blogg??

2009-06-03 @ 21:38:33
URL: http://josefinekarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0