Wish me luck=)

Jaha, då börjar skolan igen då.. sitter här just klockan halvsex på morgon och funderar om jag är riktigt klok, har stigit upp kolckan fem redan för det är så mycket som ska bli ghort innan jag kliver ut genom dörren och överlämnar det åt min bror.

Jag har tenta i Psykologi idag, har plugga rät mycket om jag får säga det själv och jag hoppas på ett godkänt resultat.. Wish me luck:) Och vad då nervös, jag var lugn som en filbunke igår, fattar inte det jag brukar ju bli jätte nervös men lill hjärnan har väl fattat att det tjänar ingenting till att bli toknervös..

Sen när jag har varit på skolan och kommit hem till bränna ska jag och Marie fara och träna(!) det första tränings passet sedan nyårslöftet avlades.. Haha

Men nu måste jag gå och få i mig lite frukost och dricka lite magnezyl, för jag har ont i huvudet..

Wish me Luck=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0