Ut med det gamla och in med det nya...

Jaha, då var det alltså 2009, vad ska vi nu hitta på med detta år?? Hmm, förra året kan jag bara säga var ett minnesvärt år, det hände en massa saker, jag har varit till Ryssland, gått på student bal (vilket var helt fantastiskt!!) och tagit studenten.. sen har jag jobbat hela sommaren och började nu i höstas att plugga till behandlingsassistent.. Och sist men inte minst, jag har träffat världens underbaraste kille :) Så detta år har verkligen varit fin fint:) Sen så har jag också världens underbaraste vänner, Jennifer och Ewa :) Tihi.. och en hel massa andra vänner också, men de två är alldeles speciella..

Mitt nyårs löfte lyder:
Börja träna och äta lite nyttigare.. Alltså bli lite sundare.. och så ska jag försöka att dra ner på alkoholen, inte för att jag dricker ofta, men det är ju som inge bra, man mår ju bara dåligt och det är allmänt dåligt..
Hoppas bara att jag kan hålla mitt löfte, ska verkligen försöka.. Jag vet då en person som inte kommer låta mig slira med träningen =) Vet du!!? Hahaha,.

Nu ska jag gå, men ha det gött..

2009- here I come!

Kommentarer
Postat av: Josefine

hahaha:P;)

2009-01-04 @ 21:57:17
URL: http://josefinekarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0