Åhhh trööööött

Årets första dag i skolan var allt annat än lugn, hade samling på morgon sen så väntade det fruktade Psykologi provet, det var ENORMT mycket att skriva, jag satt från tio till halv ett och hade ont i nacke, rygg och hela höger arm, för ajaj vilken skriv kramp man fick..
OCh inte nog med det så promenerade jag från Folketshus upp till Djuptjärn och det är nästan tre kilometer dit jag skulle inte klaga om det hade  varit lite varmare men det var faktiskt 20 grader kallt så jag frös ju måttligt mycket. Men sen var det lugnt,då åkte jag hem med bussen halv fyra och for och hämta Marie, för vi hade bestämt att vi skulle fara och träna...
Summa sumarius så var jag inte hemma förrän kvart i 7 tror jag, och då skulle jag äta middag och duscha.. Huvva vad trött jag var när jag väl satt mig i soffan och tagit min filt och gosat ner mig där.. Det var sjukt, jag hade kunnat somna redan klockan åtta men jag hade bestämt mig för att se grammis galan så då gjorde jag det, men stor ansträngning. Men sen när det slutade klockan tio var det jag som gick upp och lade mig och somnade direkt..

Har känt mig lagomt pigg idag (NOT!), och så hade vi föreläsning på morgon, och tur för henne att hon var duktig och intressant att lyssna på för annars hade jag legat platt över bänken och sovit=) Haha. Jag känner mig fortfarande trött och sliten men det kan inte hjälpas, nu ska jag plugga lite.. och sen ringa till min SÖtis nötis:)

Ha det gött

Seee Yaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0