Nu har jag stigit upp:)


Nu har jag stigit upp.. Vaknade tidigare på morgon när Johan skulle fara, och jag i sömnen vädjade att han inte skulle fara utan stanna hos mig, han skrattade lite för jag såg nog lite fånig ut alldeles rufsig i håret och sömnsvullna ögon=) Haha.. Han gav mig några pussar och sa att nu måste jag gå så jag inte missar bussen... Jag skyndade att vira täcket om mig och skyndade ut på balkongen för att titta på min sötis där han gick, och han var så söt... Men det är han ju alltid=) Hihi..

NU har jag frukost och läxor som väntar.. Om jag är riktigt duktig 'och flitig idag, så kanske jag kan sätta mig och göra lite scrapbooking:) Men bara om jag har varit duktig:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0