Fredag den 13:e:)


Jag vill aldrig mer drömma mardrömmar, usch vad jag hatar dem, och det sjuka är att jag gör det jämt nuförtiden, men det kan bero på att jag har så mycket att göra och då stressar jag, vilket inte gör det hela något bättre..
Och så är det fredag den 13 idag, Wooouuuhuuu, jag kommer säkert att blu påkörd av någon bil eller lastbil.. eller ännu värre, jag kanske blir knivmördad.. Man vet aldrig, och jag är expert på att råka ut för såna saker så det är absolut inte omöjligt..

  
                                                                                                                                


Jaa, och jag tänkte att jag skulle stiga upp tidigt och plugga lite, men jag är fortfarande lite trött, eller ganska mycket trött faktiskt.. Jag tänkte fara ner på stan sen idag också, se om jag hittar mina små syskon några presents =) Rikard fyller 11 år i morgon, och MIkaela fyller 4 nästa fredag så jag tänkte ta och passa på och köpa dem någon present när jag är här=) Och så hade jag tänkte göra några ScrapBooking kort, men jag har inte ens börjat med dem.. Har ju trots allt pluggat hela dagarna och när Sötisen kommer hem från jobbet så vll man ju umgås och prata med honom, inte sitta bland ett myller av papper och pärlor och pynt:)

Haha, nu har jag Messat och väckt Vickan=P Haha. Så nu har jag pajat hennes sovmorgon, och jag känner mig riktigt nöjd med mig själv=P Hähähä..
Under tiden jag har varit här har vi ständigt pratat med varandra, hon har lämnat kommentarer här på bloggen som: "kom snart hem jag vill ha någon att äta onyttigheter med" osv.. Hihi, jag tror minnsann att det är någon som saknar mig..!? eller vad tror ni..!? :)
Men det har varit roligt att i alla fall någon av mina vänner har varit envisa med att höra av sig, och skriva SMS och vara allmänt gullig:) Hihi..

Men nu ska jag gå

Men vi hörs kanske sen:)

Kommentarer
Postat av: Vicky

HAHAH men sluta inte kommer du bli påkörd eller nå!? haha, men du, jag kommer på din begravning isf. Rosa rosor.. eller? :)

2009-02-13 @ 09:32:09
URL: http://wiktoriaengman.blogg.se/
Postat av: Josefine

Du ska inte säga att du kanske blir på kör lr knivhuggen!!Tänk om det händer påriktigt!!!

Jag fattar inte riktigt vitsen med "Fredag Den 13"

??

2009-02-13 @ 16:02:09
URL: http://josefinekarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0