Till Kreta....

Jag känner mig väldigt nöjd med mig själv, fick en väldigt fin kommentar utav min lärare ang en uppgift som jag lämnat in, hon skrev: "Mycket roliga och bra tankar".. Hihi, så då blev jag väldigt glad:):):):) 
Back to subject...
Hmm, jag sitter och pluggar nu, men det matar och då menar jag matar SMS från en viss Vickan, hon är helt uppe bland skyarna, och har tjatat nu i ett par dagar om att vi ska fara till Kreta, men de som känner mig vet att jag säger, jaa det låter ju kul, men jag lovar inget.. Haha,. Men nu verkar det som att vi nästan är på väg.. Hoho.. Det är helt sinnessjukt.. Men då måste jag ta ett par dagar ledigt från skolan, och det vet jag inte om jag får.. Men det måste jag höra med mina lärare om. Hoho..  welkome Veronica to hotel Almurida beach..?? :P Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0