Påväg


Jaaa, snart är jag på väg, resan neråt Sverige drar snart igång, på si så där en timme ska bär det i väg.. Jag ska åka med bror min enda ner till Gävle, där jag sen ska ta ett tåg och fortsätta mot Borre:) Haha.. Undrar hur det kommer att gå, jag har åkt en gång tidigare och då behövde jag inte hålla reda på någonting så jag vet ju typ inget.. Hoho.. Men sån optimist som jag är så tror jag att det ändå kommer att gå bra, det får bara lov att göra det, det finns inget annat. Men gud så ont i rumpan jag kommer ha.. Sjukt ont.. Så här sitter jag resfärdig med lite fjärilar i magen, allt är packat och klart (för ovanlighetens skull=) Haha) och nu väntar jag bara på att Dennis och Jenny ska bli färdiga... Plus så önskar jag att Mamma hinner hem innan jag drar iväg..
Men nu ska jag gå, nästa gång jag skriver är jag nog framme I Borås hos min Krigare, Min älskling:) Hihi..


Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Japp,kommer att sakna dig!!:)

2009-02-09 @ 16:38:41
URL: http://josefinekarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0