Mysigt

Jaa, då var det alla hjärtans dag, inte för att det är något speciellt med det men jag är ju väldigt romantisk av mig och gilar såna här dagar.. Fast, jag gillar ju alla dagar, alla dagar då jag får vara med min sötis, det är mina alla hjärtans dag:) Hihi.. Jag är lite fånig av mig, men det kan inte hjälpas..

Idag Har jag och Johan tagit en lååååång promenad, enda till knalleland, och dit är det rätt långt från Hulta.. Vi har varit och tagit en fika och haft det allmänt mysigt, han och jag.. Ikväll skulle några vänner till Johan komma förbi och vi ska ha Shlagerkväll med mycket nam nam så det har vi varit och handlat. Innan vi promenerade hem från stan var vi och åt pizza, och som vanligt var jag proppmätt efter halva men som jag har lärt mig så försökte jag att inte lämna något kvar på tallriken, men jag fick tillslut ge upp..

Så denna dagen har varit en härlig dag, det kunde inte ha vart bättre promenad väder heller, solen sken och det var lite så där kyligt i luften och varmt i solen.. När vi var på väg ner på stan så fick Johan för sig att vi skulle gå runt en lite sjö, han i värsta vandrar kängorna med foder och allt, och jag i vanliga gympa dojjor. Men gissa vem som var blöt om fötterna när vi kom hem!? Ja, inte var det då jag kan jag säga:)

Och, inte att för glömma, min lille bror fyller 11 år idag, och jag är inte hemma och äter tårta med familjen, aj aj, men men.. Grattis Rikard! (Inte för att jag i min vildaste fantasi kan tro att han kommer att läsa detta, men i alla fall:) )

Men nu ska jag gå och se om sötisen sover, jag tycker det låter ut som att han gör det =)

Puss och kram

Ps. Vickan jag kommer snart hem, och då ska vi ha skoj:) Hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0