konstigt..

Jag skulle till att boka en biljett, en flyg biljett ner till min älsking, but guess what , alla, och då menar jag verkligen ALLA flygbiljetter var slut sålda, jag och mamma satt och kollade flera veckor/dagar fram och tillbaka men alla var slut.. Till och med in i slutet av denna månad, super konstigt tyckte jag, men så frågade jag mamma om det är något speciellt den här månaden och då kom det fram, det är sportlov mellan vecka 9 och 10.. Men det som är ännu sjukare är att jag var och kollade igår och då fanns det kvar.. det är lite orättvist tycker jag, så nu ska Veronica åka tåg, och det har jag endast gjort en enda gång i mitt liv och det var för si så där 7 år sedan och då var vi med klassen till Sthlm.. Hvvva, gissa om jag kommer ha något ont i rumpan... Haha.. Men om jag har tur så får jag åka bil halva vägen ner kanske=) Tihi..
Nee, nu måste jag sätta mig och göra lite viktigare saker..

Hare gött =)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hahaha rätt åt dig!!!:P:P

2009-02-05 @ 16:02:49
URL: http://josefinekarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0