jag fick nypa mig i armen


Jag fick verkligen nypa mig i armen nu på morgon när jag vaknade och undrade om gårdagen verkligen exicterade. Men, självklart var det sant och jag vet inte om jag någonsin har varit så exalterad över något.. Vickan och jag hoppade omkring och skrek och skrattade som tokar, jag är glad att mina bröder drog iväg till mormor och morbror Hasse för att se hockey för hade de varit hemma hade det ju trott att det är något som inte stod rätt till med oss. Haha..

Och angående färgningen och slingningen så blev det faktiskt bra, bortsett från att slingorna syns inte så mycket, men i ljuset syns det jätte bra, och enligt Vicky så blev det en väldigt snygg skiftning i håret=) Det låter ju positivt det med, eller hur!? =) Jag har kvar massor med färg så till veckan ska vi göra fler, och då syns det kanske bättre...

Nu ska jag plugga, ska dra iväg till kalix vid ett idag och lilla mormor ska åka med till Morjärv där hennes Olle ska hämta upp henne.. Jag önskar att min Johan också kunde vara så nära mig! Men men, nu är han ju inte det.. Men han är ändå världens gulligaste!  :)

Kommentarer
Postat av: Vicky

Haha, JAG LÄNGTAR!!

2009-02-27 @ 10:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0