Hur ska jag...??

Jag sitter här hemma vid datorn och funderar över om jag ska fara till kalix eller inte.. Hmm, det vore ju som trevligt, jag och vicky ska i såna fall gå och äta liunch tillsammans sen så ska jag träffa min grupp, Kalix Gruppen:) Men det finns en hake på allt, Jag är väldigt trött, och har dessutom rätt så ont i huvudet och det har ju haft i flera dagar nu och den vill inte riktigt ge med sig... Men jag vill och behöver komma iväg lite känner jag..
Men hur jag nu ska göra får jag bestämma efter frukost, då kanske det känns bättre, och man brukar ju säga att med mat i magen är det lättare att fatta beslut... Eller, säger man så?? :P Haha.. NU har jag i alla fall sagt det så..



Breakfast is waiting:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0