Hemmakväll


Jag trodde ju aldrig i min vildaste fantasi att Min Johan skulle ens tänka tanken på att ladda hem och gilla en film som jag gillar, eller han tyckte att det var lite för mycket sång i  den men shit the same, han gillade den i alla fall.. Kunde aldrig ha föreställt mig att Fantomen på operan skulle vara något för honom, men men där hade då jag fel..
Efter det att vi varit ut och ätit så bestämde vi oss för att vi skulle se film när vi kommer hem så då gick vi til en godis butik som heter HEMMAKVÄLL och köpte en massa godis(Hade vickan varit med så hade hon fått fnatt och sprungit omkring som en yr höna och sagt, den och den och den, för det fanns godis typ ÖVERALLT =) Haha)..
När vi då kom hem slog vi igång filmen och mös ner oss i soffan..

Kommentarer
Postat av: Josefine

Håhå,har ni sett Fantomen på operan:)

2009-02-13 @ 15:59:47
URL: http://josefinekarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0