helt ofattbart


Det bara snurrar och snurrar, jag hinner knappt uppfatta något av det som händer..
Vi har gjort det, gjort det som många trott bara är dill och aldrig kommer att bli av, men ta mig faan vi har gjort det, Vicky och jag har gjort det som vi länge har pratat om att göra, som vi längtat så hemskt mycket efter och har varit ett ständigt ämne som vi pratat om när vi har pratat med varandra.. Vi har länge velat göra något tillsammans, och nu ska vi det, det kommer att vara ett fint minne som kommer räcka livet ut, även om allt vi gör sätter sina spår i vår historia och vår framtid...
Men, här kommer det...........

Vi har äntligen bokat den efterlängtade resan till Kreta, Almirida! Resan till Paradiset!!

Hjulet snurrar och snurrar och jag kan knappt fatta, det känns så ofattbart, jag har så svårt att verkligen föreställa mig att vi ska åka.. Men det känns helt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0