duschen väntar


Tja, vad ska man skriva.. Vickan hade inget att göra så då ska hon ha mig till att skriva blogg.. men det hade varit mycket enklare om man hade haft något att skriva om... Hmmm..

Tjaa, som jag sa åt henne, då skriver jag om min träningsvärk=) Haha.. JAg var ju och träna i går, och det har gett bra resultat eftersom jag nu har träningsvärk, inte allt för mycket bara lite lite så där så det känns nästan skönt=) Haha.
Och så har jag ju varit nu på morgon också, så få se om det blir värre till i morgon=P

Neee, nu kan jag inte sitta här längre, duschen väntar..

See yah.
Hoppas du är belåten nu Vickan!!!

Kommentarer
Postat av: Vicky

Hihi, thanks baby!

2009-02-24 @ 11:52:54
URL: http://wiktoriaengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0