Busigt


Jahapp, nu var jag här igen, med frukosten stående just bredvid mig.. Haha, jag tror inte att någon hälso guru skulle rekomendera kebab rulle till frukost.. De skulle nog tvinga mig att springa tills jag spyr upp den.. Eller vad tror ni?! =) Haha.. Nu ska jag strax börja plugga igen, det gick jätte bra igår flöt på som på rälls:)
Och förövrigt har jag sovit rätt gott inatt faktiskt, och för ovanlighetens skull så somnade jag inte direkt som jag lade mig ner på kudden, nej jag och Johan låg och svammlade, eller min tanke var att få sova men han började kittla mig och då förstår ni, då var det kört =P Haha.. Vi såg en bra film igår också, den handlar om slaget mellan Perserna och spartanerna.. Lite blodigt kanske men det är väldigt intressant med såna filmer som faktiskt har hänt i verkligheter:)

Nu ska jag sluta blogga och börja plugga :)

Hio hio!


Kommentarer
Postat av: Vicky

Tjenahoppsan! Du verkar ha det super bra där nere, jag hoppas att du kommer hem snart(!) Jag behöver en att äta onyttigheter med ;)

2009-02-12 @ 09:59:26
URL: http://wiktoriaengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0