Bomben!


Klockan är bara 08:15 och jag har redan hunnit med en massa, tycker jag, först har jag stigit upp klockan sex (TUNGT!) skjutsat mina bröder till bussen kvart i sju där efter har jag varit och tränat (!) Inte illa för att vara jag:) Med en förkylning på moset så jag har varit riktigt duktig om jag får säga det själv.. Och samma blir det i morgon..
Det var igår som jag kom på den fiffiga idén om att fara och träna direkt på morgon när jag varit med grabbarna till bussen, för man kan väl träna lika bra på morgon som på eftermiddan tyckte jag.. Kanske bättre till och med.. PLUS så sparar jag en massa tid för det har jag inte mycket av..
Men då slog bomben ner igår, Johan ska åka utomlands på två veckor, till Jordanien eller hur det nu stavas.1, han kommer bli JÄTTE brun och 2 han har jätte lätt för att bli det också så jag kommer se ut som ett lik i jämförelse med honom så 3 jag MÅSTE börja sola solarium och få i alla fall lite färg så det inte ser så hemskt ut (och så jag slipper vara så avis på honom för att han redan har varit och att jag måste vänta enda till augusti innan vi drar iväg) Haha..Så, är det någon som vill låna ut sitt solarium till mig, si så där 2 gånger i veckan 20 min/ gång??? var snäll och hör av er då! =)

Nu måste jag hoppa i duschen..


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0