Vill göra en massa saker...


vaknade med världens huvudvärk på morgon och ville bara vända mig mot väggen och somna om, Men ojfan justja det gick ju inte, ont ont i armen... jaja, det var bara att masa sig upp ur sängen och gå ner till mikaela, som förövrigt var jätte pigg då, men inte nu längre hon har hunnit somna hon :) tiihi.. Hon är så söt!

Idag känner jag att jag vill göra en massa saker, fara till bränna och bara ta det lungt har någon enstaka klapp kvar att inhandla, så när Lillgumman vaknar ska vi äta lite frukost och sen ska vi fixa till oss och eventuellt dra iväg till bränna.. Men det är fortfarande ganska kallt ute så jag får nog sticka i bilen innan vi kan fara någonstans överhuvudtaget :)


Tjiiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0