Ute är mörkt och kallt..


...Ute är det mörkt och kallt, och tur är det ju att det är varmt här inne annars skulle det göra detsamma om jag gick ut och satt i en driva.. Huvva...
Jag ska bara gnälla idag, för jag ids inte hålla på och låtsas vara positiv när allt känns så tungt.. Mickis och jag var och tog vaccinet idag (Mikaela har redan fått en dos tidigare så nu var det dags för den andra).. Hon tog först och det gick hur lätt som helst, och glad i hågen hoppade hon ner från britsen och talade om med ett leende på läpparna att det är min tur (FAAAN), visst är det ju inte så farligt, men vissa råkar nu vara rädd för sprutor så här sitter jag nu, men riktigt ont i armen och känner mig halv som ett fyllo.. Haha.. 


Jaja, nu ska jag gå till Mikaela, hon har nu legat i sängen och ropat på mig en kvart så det är nog bäst att gå till henne nu :)


Tjiiiing!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0